شوخ گویی ها 5

11215058_445910828918120_5343849214375405391_n
حکومتی که از پیتر بدزدد تا به پاول بدهد همیشه به پشتیبانی پاول وابسته است. جرج برنارد شاو

همیشه به یاد داشته باشید که شما کاملا منحصر بفرد هستید. درست مثل هر کس دیگری. مارگارت مید

در گزارش هایِ مرگ من تا حد زیادی مبالغه شده است. مارک تواین

اول حقایق را بدست آورید و بعد آنها را همانطور که مایل هستید تحریف کنید. مارک تواین

وقتی بچه بودم عادت داشتم هر شب برای ک دوچرخه جدید دعا کنم. بعد متوجه شدم که خداوند اینطوری کار نمی کندپس یک دوچرخه حدید دزدیدم و از او خواستم مرا ببخشد. امو فیلیپز

می توانم در برابر هر چیزی مقاومت کنم به استثنای وسوسه. اسکار وایلد

عموی من سامی، مردی خشمگین بود. روی سنگ مزارش نوشته بود: به چی نگاه می کنی؟ مارگارت اسمیت

یک مزیت حرف زدن با خودتان این است که می دانید حداقل یک نفر به شما گوش می دهد. فرانکلین پی جونز

با این همه بیایید ذهن بازی داشته باشیم اما نه آن قدر باز که مغزمان بیرون بریزد. ریچارد داوکینز

اگر من دو چهره داشتم، آیا از این چهره استفاده می کردم؟ آبراهام لینکلن

هیچ فردی حافظه آنقدر خوبی ندارد که بتواند یک دروغگوی موفق باشد. آبراهام لینکلن

در هفته آینده، بحران دیگری نمی تواندپیش بیاید. برنامه کاری من از پیش پر شده است. هنری کیسینجر

اگر بتوانید به باسن فردی که مسوول بیشتر مشکلاتتان هست لگد بزنید، نمی توانی برای یک ماه بنشینید. تئودور روزولت

پیش از آنکه از پاسخ به پرسش های شما امتناع کنم یک بیانیه برای شروع دارم. رونالد ریگان

جرج بوش می گوید هر روز با خدا صحبت می کند و مسیحیان بهمین دلیل عاشق او هستند. اگر جرج بوش می گفت هر روز از طریق سشوارش با خدا صحبت می کند، آنها فکر می کردند او دیوانه است. من نمی توانم بهمم افزودن یک سشوار چطور این کار را بی معنا می کند. سم هریس
541498_539882659436812_1488256896_n
تعصب، تا حد زیادی در زمان صرفه جویی می کند. شما می توانید عقاید خودتان را بدون توجه به واقعیات شکل دهید. ای بی وایت

واقعیت به نابودی زندگی من ادامه می دهد. بیل واترسن

طفره رفتن و به تعویق انداختن، هنر نگاه داشتنِ دیروز است. دون مارکیز

یک ایده، مسوول افرادی نیست که به آن اعتقاد دارند. دون مارکیز

سن چیزی نیست که مهم باشد مگر اینکه شما، پنیر باشید. لوییس بونل

دردسر داشتنِ یک ذهن باز این است که مردم اصرار خواهند داشت تا بیایند و در آن چیزهایی بگذارند. تری پرتچت

من حافظه ای نظیر یک فیل دارم. هر فیلی را که تا بحال دیده ام بخاطر می آورم. هرب کین

ما خیلی چیزها را به توماس ادیسون مدیونیم. اگر بخاطرِ او نبود الان زیر نور شمع تلویزیون تماشا می کردیم. میلتون برل

تلویزیون برای چشم ها، نظیر آدامس است. فرانک لوید رایت

اگر خدا می خواست ما پرواز کنیم به ما بلیت می داد. مِل بروکس

عقل سلیم مجموعه ای از تعصب هایی است که پیش از هژده سالگی گردآوری شده است. آلبرت انیشتین

جامعه مانند خورش است. اگر هر چند مدت آن را هم نزنی یک لایه تفاله روی آن جمع می شود. ادوارد ابی

من عاشق آزمایش های ابلهان هستم و همیشه از این آزمایش ها می کنم. چارلز داروین

الکتریسیته در واقع همان آذرخش سازمان یافته است. جرج کالین

تلویزیون قتل را به خانه بازگردانده است یعنی همان جایی که به آن تعلق دارد. آلفرد هیچکاک

کارشناس یعنی کسی که سه حدس درستِ پشت سر هم بزند. لارنس جی پتر

برای یک بوزینه متوسط، باور به اینکه از نسلِ انسان باشد سخت تر است. اچ ال منکن

یک فردِ موفق کسی است که بیش از آنچه زنش خرج کند پول دربیاورد. یک زنِ موفق کسی است که چنین مردی را پیدا کرده باشد. لانا ترنر

ذهن یک زن پاک تر از یک مرد است: زیرا او اغلب آن را تغییر می دهد . اولیور هرفورد
11905793_893506364077533_6398983256386998348_n

پاسخی بگذارید

