سخنان 27

surreal-illustrations-poland-igor-morski-42-570de3201a1ba__880-848x1024

آن کس که نمی تواند فرمان دهد بایستی فرمان ببرد. فردریش نیچه

کسانی که مدعی اند همه چیز را می دانند و همه چیز را می توانند درست کنند، سرانجام به این نتیجه می رسندکه همه را باید کُشت…! آلبر کامو

عادت ها مى توانند انسان را نابود كنند. كافي ست انسان به گرسنگى و رنج بردن عادت كند، به زير ستم بودن، تا هرگز به رهايى فكر نكند و ترجيح بدهد در بند بماند. هرتا مولر

دانا، نادان را می شناسد چرا که خود زمانی نادان بوده است، اما نادان، دانا را نمی شناسد چرا که هرگز دانا نبوده است! افلاطون

اگر مراقب نباشی، روزنامه ها (رسانه ها) کارت را به جایی خواهند رساند که از ستم دیدگان متنفر می شوی و با ستمگر همداستان! مالکوم ایکس

جهنم، جایی است که هیچ کس به حل مشکلات نمی اندیشد. اینگمار برگمان

درک کردن، همان آسیب دیدن است. از آنجا که حقیقت، بسیار بی رحم است. هر چه بیشتر بدانی، بیشتر آسیب خواهی دید. کارلوس فوئنتس

افراد سست اراده همیشه منتظر معجزه ها و رویدادهای شگفت انگیزند اما افراد قوی، خود آفریننده معجزه ها و رویدادهای شگفت انگیزند. ژان ژاک روسو

ذهنی که برای یک ایده جدید باز شده دیگر هرگز به اندازه اصلیش باز نمی گردد. آلبرت انیشتین

نعره ی هیچ شیری، کلبه چوبی را خراب نمی کند. من از سکوت موریانه ها می ترسم.

جلوی من حرکت نکن من پیروی نمی‌کنم، پشت سر من حرکت نکن ، من رهبری نمی‌کنم تنها کنارم قدم بزن و دوستم باش. آلبر کامو

خودت باش. بقیه نقش ها همه گرفته شده است. اسکار وایلد

نه طوطی باش كه گفته دیگران را تكرار كنی و نه بلبل باش كه گفته خود را هدر دهی. سعید نفیسی

اگر روزی شان و مقامت پایین آمد نامید مشو، زیرا آفتاب هر روز هنگام غروب پایین تر می رود تا بامداد روز دیگر بالا بیاید. افلاطون
12376715_778301408941516_4961318531789360507_n

پاسخی بگذارید

