معرفی برخی از اقازاده ها

از «استفان دالوس» در توییتر { فاطمه حسنی و پسران آخوندیو مهدی احمدی نژاد توسط یکنفر افزوده شده است}

مجتبی خامنه‌ای
آقازاده آقا در سن ۳۴ سالگی برای دست گرمی انتخابات ۸۴ را مهندسی کرد. کروبی در یک نامه به رهبر نوشت: “يکی از بزرگان به جنابعالی گفته‌اند که “آقازاده حضرتعالی از فلان شخص حمايت می‌کند” و شما فرموده‌ايد‌ “ايشان آقا است نه آقازاده


حمیدرضا عارف ،فرزند محمدرضا عارف حمیدرضا عارف
یک فعال اقتصادی است و در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می کند. او در سال 1384 و در سن 27 سالگی یکی از افرادی بود که شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی را برای عقد قرارداد و راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه به ایران آورد.


حمید یزدی آقازاده محمد یزدی
عباس پالیزدار، گفت آیت الله یزدی نامه نوشت به آقای فروزش [وزیر اسبق جهاد کشاورزی که حمیدمان بیکار است، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا از جنگل‌های شمال، جهت صادرات چوب بهره‌مند گردد. این کار انجام شد و جنگل‌های شمال به تاراج رفت.متاسفانه از او تصويري نيافتم.


فریدالدین حداد عادل
رئیس شورای سیاست گذاری مجله “همشهری جوان”، عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری مهر، عضو شورای سیاست گذاری مجله “مثلث” است. برای آنکه پول توجیبیش در بیاید ابوی او را مدیر مجتمع آموزشی “فرهنگ” هم کرده که خیلی از بچه‌های مقامات آنجا می‌روند.


علی مصباح یزدی آقازاده محمدتقی مصباح یزدی علی
آقا همان وقت‌ها که ابویش به خاتمی و غرب فحش می‌داد، با بورس موسسه امام خمینی به ریاست ابوی رفت کانادا درس بخواند. بعد که درسش تمام شد، وایستاد وردست ابوی تا کار یاد بگیرد.


ناصر واعظ طبسی آقازاده واعظ طبسی
او در دوبی یک بنیاد داشت به نام المکاسب” شرکت به۱۰۰ میلیارد تومان اختلاس متهم شد تیر ٨٠زندان رفت ولی با ضمانت ابوی آمد بیرون. بعدش هم دادگاه با این توضیح که آقازاده نمی‌دانسته فعالیت‌هایش خلاف قانون است،تبرئه شد


یاسین رامین
او رئیس شرکت رشد، یکی از شرکت های وابسته به هلال احمر است که در زمان تحریم ها نقش شرکت واسطه را برای واردات دارو ایفا می کرد و همین اتفاق گویا با اما و اگرهایی همراه شد تا جایی که هلال احمر در سال 95 از او شکایت و یاسین رامین را روانه زندان کرد.


الیاس قالیباف
فعال بودن الیاس در رسانه های وابسته به پدرش بر کسی پوشیده نیست. به روایت خبرآنلاین در کنار این فعالیت رسانه ای، الیاس با موسسه مهر هشتم در بلوار سعادت آباد و ایجاد مدرسه های زنجیره ای، طبق گفته پدرش مشغول فعالیت فرهنگی است.


محمدعلی مکارم شیرازی آقازاده مکارم شیرازی
تاجر شكر بود عباس پالیزدار گفت وقتی پرونده آقا جواد رفته قوه قضاییه، حاضر شده‌اند ۷۰۰ میلیارد تومان رشوه بدهند تا پرونده بسته شود. پسر دیگر مکارم گفته درست است که اخوی “تاجر شکر” است ولی طفلکی “چند بار ضرر فاحش کرده


مهدی احمدی نژاد فرزند محمود احمدی نژاد و داماد اسفندیار رحیم مشایی
نه تنها ازدواج سیاسی او که حتی ادامه تحصیل او در دانشگاه صنعتی شریف شعبه کیش موجب شد تا با یک حساب و کتاب سرانگشتی، خبر تحصیل با هزینه خاص این پسر احمدی نژاد مورد توجه قرار بگیرد. روزی هم غلامحسین کرباسچی در انتقاد از فعالیت های اقتصادی پسر احمدی نژاد خواسته بود که «راجع به حضور پسر آقای احمدی نژاد در شستا و معاملات اقتصادی شان در کیش» تأمل شود.


میثم مظفر فرزند حسین مظفر نماینده پیشین مجلس
او مشاور منطقه آزاد کیش و به عنوان مشاوران جوان رئیس جمهور فعالیت می کرده است. همچنین او عضو هیات مدیره موسسه آی تی و معاون سازمان فرهنگی شهرداری بوده و قرار بود شهردار یکی از مناطق شود.


فاطمه حسینی (فرزند صفدر حسینی رئیس سابق سازمان صندوق توسعه ملی)
نماینده مجلس دهم(فهرست اصلاح طلبان) و دفاع از پدرش بدلیل دریافت حقوق نجومی(57 میلیون در ماه) او متولد 1364 است وبا مدرک کارشناسی ارشد در دوران تبلیغات انتخاباتی مجلس خود را دکتر معرفی کرده بود. نطق او در دفاع از فعالیت های اقتصادی پدر و همسرش «هانی میرمحمد علی» با کلیدواژه «سفره انقلاب» …وی رییس هیات مدیره «شرکت صرافی فاطمه حسینی»(با مجوز فوری بانک مرکزی در تاریخ فروردین 91)، در زمان شوک ارزی تغییر نرخ دلار از 9000 ریال به 3200 ریال بوده که در 15 بهمن 92 فاقد اعتبار خوانده شده است!




محمدهادی آخوندی و محمدمهدی آخوندی پسران عباس احمد آخوندی وزیر راه
محمدهادی آخوندی در 28 سالگی عضو هیات مدیره چهار شرکت (نظیر برادرش محمد مهدی آخوندی) با سرمایه کلان بعضا دولتی در حوزه عمرانی، سرمایه گذاری، بازرسی، بازارهای مالی و گردشگری و قراردادهای کلان با وزارت راه همراه با سایر اعضای هیات مدیره حسین عبده تبریزی و اکبر فخریه کاشان مشاوران عباس آخوندی















بیان دیدگاه